Duygusuz ikievlatannesi inşallah öyledir ikinciye hamileyim suan 37 haftalık. Ama hamilelik asaması tam tersi ilkinde hamileliğim cok rahattı sürekli geziyordum agrım olmuyordu bunda heryerim agrıyo cok sancılarım oluyo
ikievlatannesi Duygusuz bende ayniyim canim 37+3 olduk benimde ilkinde bukadar agrilarim falan yoktu ama bunda baya hemen yorgun dusuyorum heryerim agriyo hic halim olmuyo saglikla kucagimiza alalim insallah kolayca 🤲🥰