tazegebee aslında şimdi acilden geldim kanamalı hastalara bakıyoruz diye gönderdiler yarın polikliniğe git dediler yarın gidecek olsam kendi doktoruma giderim dedim bende bu şehir bi tuhaf 🧐 kontrol ediyorum mesela normal akıntım var hep vardı ama birkaç gündür fazlalık hissediyorum korkmalımıyım bilemedim