ogrencianne35 kızlar. neler tuketiyorsunuz kabizligi önlemek için kayısı yiyorum bol bol su içiyorum ama 2 gün dur çok kötü ılık su ve kayısı yemekten de sıkıldım
Gigy ogrencianne35 benim başlarda berbattı neler denedim fayda etmedi ,burada biri yazmıştı mandalina iyi geliyor diye gerçekten işe yaradı ☺️deneyin isterseniz ,bir de kuru erik çok iyi geliyor metobalizma için
Nilaylks ogrencianne35 kuru kayısı direk yemek yerine hoşaf olarak tüketmek daha iyi demişti doktorum. Kuru kayısı yerine kuru erikte daha iyi diyorlar. Bende çok çektim hala bazen çekiyorum şimdi sabah aç karnına bir yemek kaşığı hakiki zeytinyağı içiyorum mideniz bulanmazsa deneyebilirsiniz