Bende 37.deyim benmde 1-2 haftadır sabah ellerim uyuşmuş ve ağrıyor bugünde yürüyüş yaptım fazla ayakta kaldım ellerim cok şişti eve gelince uzandım ve bugün tuzu azalttım tansiyonumda falan bir sıkıntı yoktu ama dikkat etmemiz lazım bol su tüketmemiz lazım son 9 günüm🙏🏻