Memlekete geldim Burda da başka bir doktora görünmek zorunda kaldım 12. Haftadan sonra folik asiyi kullanmana gerek yok dedi. Haftaya tekrar Ankara’ya döneceğim doktoruma o zaman görünecem acaba buradaki Doktoru dinlemelimiyim bende 3. Aydan sonra folik asitli kullanmaya gerek yok diye biliyorum ama.