Anne18 Kızlar ben diyorum ki bebek yastıksız uyur? Kayınvalidemde ince bir yastık koyarız diyor acaba hangisi uygun olur?
sedardahuseyin Anne18 BN aldım valla dursun nolur nolmaz kayınvalidem nasıl isterse öyle yparım ilk gebeliğim tecrübem yok
demir_dilek Anne18 2 yaşına kadar yastık önermiyor pediatrisler, 45 günlük oğlum var bana da diyor su verelim, kayınvalideler anneler sanıyor ki onların zamanında nasılsa öyle yapalım
1pearl 2 yaşına kdr bebeklere yastık önerilmiyor omurilik sağlığı için kayınvaliden varken yastığa koyarsn o gidince kaldırırsn kırmak istemiyorsan
Ecem1818 demir_dilek her zaman yanlış bilmiyorlar ama banada dediler çay kaşığıyla arada su verelim diye.ben vermedim kızımın ağzı pamukçuk oldu genzine kadar hemde doktor keşke ağzını çalkalayacak kadar çay kaşığıyla su verseydin dedi.sadece anne sütü aldığı halde
KMerveK 2 yaşına kadar yastıksız uyuması lazım omurilik gelişimi için eğer illa başı yüksekte tutmak istiyorsanız yatağının baş bölgesine alttan bi destek koyup yükseltebilirsiniz kusma problemleri vs içinde bu tavsiye ediliyor
Ozzzzz_ Anne18 ben henüz doğurmadım ama 2 ablamda yastıksız yatırıyor henüz 1 yaşlarına gelmediler daha çocuklar
Aysentass Anne18 canım yastıksız uyur fakat reflü yatağı gibi bir yatakta yatırmalısın ki kusunca boğazına kaçmasın kayınvalidende bu yüzden diyor bence
MSBebek Anne18 yastıksiz uyur evet canım ama.ben yine de dört tane yastık aldım 😃 biri alt açmasıyla biri babynest yatagiyla biri nevresim takımıyla biri tek kucağıma koyarken altına koyarım diye 😃 illa başına koymaya gerek yok alsın dursun öyle benimkiler de istedi aldı
Gokceeeee-_ Anne18 Yastıksız uyur ben de yastıksız büyütücem çocuğumu yastık bazı sorunlara yol açıyor bel kısmında eğrilmeler meydana geliyormuş
Kadze Anne18 en iyisi reflü yatağı yastığa gerek yok o durumda ama incelersen yaptırdık tabi bizde sonrasında kullandi
mercimeginanne Anne18 bende 2 tane yaptırdım ama yastıksız uyur dendiği için yastıksız uyutmayı düşünüyorum. Aldıklarımı da ayakta falan sallarsam falan öyle kullanırım artık :)
Seda-34 Anne18 kayınvaldem 2 tane yastık 4 tane de yüz almış ama ben yastık kullanmayacağım🙈kullanmayacağımı da henüz söylemedim😃 alsın nasılsa lazım olacak ses çıkartmadım ama kullanmayacağım eğer neden kullanmıyorsun derse ‘ şu kadar süre kullanma dedi doktor sonrasında kullanırım ’ diycem bence konuşarak anlşmaya varmaya çalışmayın vakti gelince bildiğinizi yapıverirsiniz geçer gider😊
Boncukbeyinannesi Anne18 bebeğin yastiksiz uyuması doğru olan ya da komple yastığa yatırıp belden yukarı doğru yükselmesi gerekiyor