Elifkskl Kızlar merhaba ben 5+6 günlük hamileyim oksapar kullanıyorum 2 kutu aldım raporsuz ama 9 ay boyunca baya maliyetli olacak bana ankara da hangi hastanede rapor çıkardınız yardımcı ola bilir misiniz