Kızlar merhaba ilk gebeliğim,29 haftadayız şükür iyi gidiyor ama bebeğim hareket etmediği zaman hemen ya bişeymi oldu triplerine giriyorum bunu düşünmekten iş güç yapamaz oldum kafam karman çorman bişey alıyorum kendimi suçlu hissediyorum ya bebeğimi kaybedersem diye şeytanmı vesvese veriyor anlamadım bebeğim karnımda hareketlenince nerdeyse ağlıcaö mutluluktan oh be bişe olmamış diyorum ama bu yeni oluştu bende varmı benim gibi olan