Arkadaşlar merhaba 24.haftadayız.2haftada 2 kilo almam ile bebeğimin ilk başından beri 1 hafta önde gitmesini dr şekere bağladı biraz. Ailemde kimsede şeker yok. Tabi bu bende olmucağı anlamına gelmiyor.. Dr ya yükleme yapalım yada 2 hafta aç ve tok evde ölç yediklerine de dikkat et kilona da bakalım dedi.
Sabahları aç hep 75 çıkıyor. Kahvaltı yapıyorum yumurta az bişey bal reçel yiyorum. Ev ekmeği çay zeytin peynir bildiğiniz kahvaltı kısacası.. Daha sonra 135 civarı çıkıyor. Tam sınırda sanrım. 2.saati ölçüyorum 100ün altında çıkıyor. Sizce normalmi.. Şekerden fazla anlayamıyorum dalgalı çıktığında.. Bu sefer yüksek görünce üzülüyorum ağlıyorum daha çok strese giriyorum 😒😔