Tugbatkr Mübarek ayda banada dua edermisiniz yüksek tansiyon ile doktor yatış verdi yarın sezeryan ile alabilirmiş hem mutluyum hemde korkuyorum karışık bir duygu
Anneyim Tugbatkr allahım sag saglim kucagına alırsın inşallah canım sakin ol emin ol bebegini kucagına alınca ne agrı ne sızı Hiçbirşey kalmıyor
Tugbatkr Anneyim Anneyim inş canım allah razı olsun 37haftalık olucaz yarın küçük gibi geliyor bana rabbim herkesin yardımcısı olsun
EmineGneDemir Tugbatkr Allah yardımcın olsun canım benimde Cuma Doğum 37+3 de yapmış olucam. Sancılarım var belki cumaya bile kalmaz benimde. Gayet haftaları kiloları iyi hiç merak etme
mlssrn Tugbatkr bende yüksek tansiyondan 37 nin hemen başında doğurdum Allaha şükür hiç sıkıntı olmadı..Sağlıkla kucağına alırsın inşallah🙏🏻
Tugbatkr Ezgiiiii teşekkür ederim allah razı olsun 15.10 tansiyonum tansiyon ilaçıda kullanıyordum hamilelik tansiyonu
Tugbatkr EmineGneDemir sezaryen sırasında tansiyonum yükselirse bişey olursa diye korkuyorum rabbim yardımcımız olsun
Ezgiiiii Tugbatkr rabbim yardim.etsn bende sezryan sirasinda kalbim carparsa tansiyonm cikarsa bsy olursa diye cok korkyrm
EmineGneDemir Tugbatkr Rabbim yardım eder canım benimde oğluşumun kordon dolanmış boynuna bende endişe ediyorum ama Rabbim büyük ona emanetler hayırlısıyla kucağımıza alacağız inşallah
Karennn Tugbatkr korkma canım ben ilk doğumumda 18 10 tansiyonla girdim acil aldılar düşmesini beklemeden hiçbir sıkıntı olmadı Allah yardımcın olsun
Tugbatkr Ezgiiiii doktor söyledi yarın alıcam dedi benim tansiyon tavan düşmedi bile kaç saattir tek korktuğum orda panikten iyice yükselirse rabbim yardımcımız olsun
Edos Rabbim yardımcınız olsun sizde bizlere bol dua edin aklınıza gelirsek bizede kolay doğumlar dileyin inşallah 🙏 Saglikla gelsin bebisiniz insallah💕
Tugbatkr mlssrn gerçekten mi inş bende de olmaz sıkıntı yanınıza verdiler mi bebeğinizi kuvuze mi aldılar
mlssrn Tugbatkr hayır direk yanıma geldi şekeri düşük diye bir kere aldılAr mama verdiler o kadar ondan sonra herşey düzene girdi🙏🏻🙏🏻