Karadeniz61 Şişli kolan hastanesindeki doktorum hastaneden ayrılıp, muayaneye geçecek ben sadece hastaneye bağlı kalmak istiyorum 27. Haftamdayım ve ilk günden beri aynı doktorum takibindeyim şimdi doktor değişmeyi düşünüyorum bana önerebilceğiniz doktor var mı
Swlatmn Karadeniz61 canım kolonu bilmem ama Türkiye hastanesinde özgür hanımda iyi Tülay hanım da iyi ama kolan hastanesi hakkında pek bilgim yok
Gulsah19 Karadeniz61 Karadeniz61 bende Türkiye hastanesine gidiyorum. Dr.Ayşe Solaroğluna çok tatlı bir doktor tavsiye ederim
Karadeniz61 Swlatmn bende mehmet aygüne gitmiştim balat hastanesine detaylıya, aynı zamanda türkiye hastanesindeymiş. İki yerde de çalışıyor yani türkiye hastanesinde çok sıra bekliyor musunuz nasıl araştırırken çok sıra bekleniyor falan demişler birde temiz mi hastane☺️
Swlatmn Karadeniz61 canım hastane çok temiz fakat ben şuan levent hastanesinde Şebnem hanıma devam ediyorum ilk hamileliği mi öğrendiğimde ve hamile kalmadan önce Türkiye hastanesi Tülay hanıma gidiyordum fakat eşimle içeriye giremediğimden dolayı levent hastanesine devam kararı aldım
prensesannesii_ Gulsah19 Ayşe hanıma gdyrdm bende guleryuzlu ama çok kısa sürüyor muaynesi benim riskli olduğu halde 10 dk anca sürüyor
prensesannesii_ Swlatmn levent Hastanesi doğum ücreti muayene ücreti ne kadar? Şebnem hanımdan memnun musun
Swlatmn prensesannesii_ canım ben Şebnem hanımdan çok çok memnunum her muanesi en az 20 dk sürüyor eşime dahi detaylıca her gittiğimizde herşeyi anlatıyor 135 TL ödüyorum Şebnem hanıma ama zam gelecekmiş doğum için konuştuğumuzda 3900 normal doğum için dediler zamsız hali henüz yeni halini sormadım çünki 25+3 deyim henüz
prensesannesii_ Swlatmn bende düşünüyorum gitmeyi çok duydum ismini eşini almasida çok iyi benim gttgm doktorlar eşimi almıyor ve eşim hiç memnun değil. Bu arada Teşekkür ederim 🤗