35duygu34 Arkadaşlar izmire yeni geldim cok hastane degıstırdım devlet yada özel farketmez bayraklıdan gıdebılcegım ıyı bı hastane önerır mısınız? Suan özek tınaztepe hastanesı aylin hanıma gıdıyorum nasıl sızce?
Nslhnkr 35duygu34 size yakın can, medifema, çınarlı hastaneleri var. Tınaztepe baya uzak kalıyo aslında. Tabi daha bir çok hastane var
Aslisvvl 35duygu34 6 yıl önce Aylin Hanım ı soğuk buldum ben. Açıklık yokken bile normal için zorlamıştı. Ben normalciyim derdi. Bende bıraktım medicalpark ta funda hanıma gittim çok ama çok memnun kaldım
Fidoss 35duygu34 ben central hospitale gidiyorum doktorum Berrin korkut ama Neslihan Gürbüz hocamızıda beğeniyorlar ben Berrin hanımdan memnunum
Esrasen 35duygu34 aylin hanimi pek tavsiye eden duymadim soguk ve ilgisiz diyorlar bunun aksnede cok hastasi varmış bende anlamadim 😒karatas hastanesi aysel hanim yada arzu hanim bakabilirsin
35duygu34 Fidoss neslihan hanıma 2 kere gittim ilkinde cok memnun kaldım ikincisinde cok ters davrandı durduk yere ve odasınsa hep telefonla konustu benı beklettı ultrasonda cocuga 1 dk bıle bakmadı bende bıraktım kendısını 😔
35duygu34 Esrasen evet yorumları kötu bıraz ama ben gıttım bana cok ıyı davrandı memnun kaldım ama yorumlarda kafamı karıstırdı
Fidoss 35duygu34 neslihan hanımı tanımıyorum duyduğum kadarıyla söyledim ama Ege şehire gidebilirseniz ordaki Dilay hanımdanda çok memnunlar
pptya01 Çınarlıda yaşadıklarımdan sonra önünden bile geçmek istemiyorum. Ben özel ege şehire gidiyorum tepecikte. Ama size yalın ata sağlık var güzelmiş