Ly020818 Merhabalar kahvaltıyı en geç saat onda yapmaya çalışıyorum çok geciktirmeden iki saat sonra filan acikiyorum bu aralarda ne atistirayim açlığı bastırmak için sürekli yemek yapmak yorucu bana birkaç tüyo verebilir misiniz
Kubra-kurt-aksoy Ly020818 ben ara öğünlerde meyve yemeye çalışıyorum ama arada abur cubur da yiyorum 🤭
satigul Ly020818 meyve, kuruyemiş, süt yada yoğurt tüketmeye çalışıyorum ben genelde ama tabiki abur cubur tükettiğim de oluyor 😬
Kubra-kurt-aksoy Ly020818 ben neler neler yiyorum 🤭😅 valla canım ne isterse yapıp yiyorum. Sonuçta istediğim şeyi yiyince mutlu oluyorum ben mutlu olunca bebeğimde mutlu oluyor 😅
pol34 Ben sütlü kahve yapıyorum yanına da muz dilimliyorum. Bazen çok acıkırsam ufak bi tost yapıyorum.