Merhaba, 12 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri yorulunca vs belim ağrıyordu ama dinlenince geçiyordu. 2-3 gündür sürekli ağrıyor. Doktorum bebekte bir sorun görünmediğini bel ağrısına gebeliğin sebep olmayacağını söyledi. 58le hamile kaldım 60 kiloyum çok kilo da almadım neden olabilir acaba bir sorun olur mu diye düşünüp duruyorum😢
Daha önce böyle bir duru yaşayan var mı hamileliğin ilk aylarında?