Arkadaşlar merhaba bir kaç gündür kafama takıldı, 24+2 haftalım hamileyim belime yastık koyum uzanıyorum fakat kalkmak istediğimde düz bir şekilde doğruluyorum bazen hamile olduğumu unutup 😌 galiba sağa ya da sola dönerek doğrulmak gerekiyor, bu yaptığımın bebeğe bir zararı olur mu acaba?