Normalde bi tek hamburger yerken kola içerim. Hamburgeri de çok nadir yerdim, Onun dışında ne aklıma gelirdi ne de eve alırdık. Cipsi kırk yılda bi denk gelirse yerdim. Ne bilim bu tarz zararlı şeylere pek düşkünlüğüm yoktu. Ama şimdi canım sürekli kola hamburger cips hep bunları istiyo. Geçen gün 1 bardak kola içtim. Ama doymadım resmen. Daha çok içmek istedim. Yani normalde sağlıklı beslenen ben hamile olunca tüm sağlıksız herşeyi canım çekiyor. Bi tek bende mi oluyo acaba böyle şeyler 🤦🏼♀️