elcn4139 Doktoruma sorduğumda şişkinliği aldığı için içebilirsin demişti şişkinlikle alakalı bir sorunum olmadığı için hiç içmedim doğumdan sonra da süt için içilebildiğini söylemişti ☺️Doktorunuz ulaşıp sorabilirsiniz haftanıza göre sizi bilgilendirecektir ☺️