Ben de hamileligimi öğrendiğim andan beri Derya hanıma gidiyorum. Hamile kalmadan önce araştırmaya başlamıştım, hastane olsun, ebeler olsun, doktorlar olsun çok fazla araştırma yaptım ve instagramdan falan takip ettim herkesi. Hamile olduğumu öğrenince de doğruca Derya hanıma gittim. İlk intiba harikaydı. Gittiğim her muayenede de beni pişman etmedi. Iletişimi çok iyi, ilgili ve şefkatle yaklaşıyor. Işinde de uzman. Muayene dışında da ne zaman arasam mesaj atsam hemen ulaşabiliyorum. Şu an 25 haftalığız olumsuz herhangi bir şey yaşamadık, doğuma kadar da böyle gideceğinden şüphem yok. ☺️