bsrdgn Kızlar vajinal temizliğinizi nasil yapiyorsunuz tuvalette ic kismini da yikiyormusunuz bende cok kasinti var acaba cok yikamaktan mi oldu
Didem34 bsrdgn iç kısmını yıkama canm enfsiyon mantara sebep olur öyle bi elinle üstten geç. İcini yıkamak tehlikeli vajinanın ph ı bozuluyor
Brcklc Mantar olmuş olabilir takipe al kendini bakalım akintin olucakmi geçmezse Dr a gidersin mutlaka şöyle fitil ve ilaçla hemen gecer.temizliginide normal yap bence günlük ped kullanma oda yapıyor.