Asyaayaz1 canım bendede var bu lanet şey ve gebelikte azdı bir çok şampuan denedim bir dönem su head and shoulders in hindistan cevizli çok iyi gelmişti hamile kalınca yine çoğaldı şuan tresan sarımsaklı şampuanla yıkıyorum önce sonra hindistan cevizli head and shoulders ile ve duştan çıkmadan soğuk su tutuyorum kafama başımı eğip bence soğuk suyun çok faydası oldu baya gerilediler birde 3. Gün mutlaka yıkanmam gerekiyor saçlar yaglaninca kaşıntı başlıyor kepeklenmeler atıyor kasimamakta lazım kasidikca kabuklar kalkıyor lanet birşey bu ya nefret ederim birde saçta kepekten stres kaynaklı olduğunu düşünüyorum geçen sene başladı bu illet bende aşırı stresten ötürü onun dışında bir çare bulamadım çünkü buna özel şampuanlar maşallah dünyanın parası geçirir mi orası da malum ama soğuk suyu denemeni tavsiye ederim birde saçlarımı kurutmazsam daha serin kalıyor kafam iyi geliyor sıcak suyla duş almamak gerekiyormus