Stajer veya intern değil bahsettiğiniz kişi asistan doktordur. Yani 6 yıllık fakülteyi bitirmiş uzmanlık sınavını kazanmış ve uzmanlığını yapıyor. Stajer dediginiz tıp fakültesi 4 5.sinif öğrencisi ve evet onlar hastayı tek başına muayene edemez. Asistan dediginiz muayenesini yapar gerekirse ameliyatı da tek başına yapar. Sisteme sorumlu hoca girilmek zorunda, bunun yanında kendi adı da vardır. Uygunsuz bir durum yok ortada.