Lotte92 Merhabalar, casual cadillac air pro bebek arabası kullanan veya kullanımı hakkında fikri olan var mı?
burcu_izmir Lotte92 az önce kuzenlerimle konuştum bende iki ay arayla doğum yaptılar ve ikisi de Cadillac Air aldı kesinlikle önermiyorlar çok ağır ve hantal olduğu için. Ama asansörlü bi binada oturuyorsanız arada yapılan ev ziyaretlerinde ağırlık problem olur mu bilemedim 🤷🏻♀️
Gzdsrm Canim benim arkadasimda fort bebesimi oluyo sonradan kullanilan onun kucuk oldugunu soylemisti oglu 1 yasinda icinde rahatsiz sanki hele bide kisin battaniyeler falan oluyo ya iyice daralio diodu ama bunlar duyumum tabiki kullanmadim