Kubra3525 Yok IQ testi yapıyorlar anne karnın da bilmiş bilmiş konuşuyorsunuz birde😂
Bilmediğiniz bir şeyi araştırıp öyle cevap verin gerçek sanıp üzülen anneler oluyor.
Benim ikili taramam riskli çıktı şimdi çocuğum zekasız mı?
Tarama testi yaş ortalamanı ve kan değerlerini baz alarak çocuğunun yüzde kaç ihtimal down sendromlu doğma ihtimalini veriyor benimki 417/1 çıktı.
Down sendromunun anne karnında tedavisi yok eğer benim evladım her haliyle kabulüm diyorsan yaptırma.Ama yok bileyim ya aldırırım yada ileriye dönük kendimi hazırlarım diyorsan yaptır.Ama kafaya sonuç ne çıkarsa çıksın takma yanılma payı çok yüksek olan bir testmiş.En sağlıklısı 4 lü tarama bence.