Park besikler oyuncak gibi gorunuyor bence bakinca bile icim skliyor hic yatak havasi yok bi.yeri agriyacak hissi veriyor bana. Kendisinin bi alani oldugunu hissetmeli bence yani biraz oturakli biseyler olmali diye dusunuyorum. Ayrica dedigim gibi guzel de gorunmuyorlar. Yatak odasina asansorlu besik falan da koyulabilir hem onlarda sokulup kaldirilabiliyor . Biraz buyuyunce tutunup kalkmak.isteyecek besigin icinde oynamak ister rahat donmek ister vs…