Mrb öncelikle . Suan ikiz kızlarimaa hamileyim. 7 yasinda oglum var. Oğlumun doğumu sezeryanla oldu. Bu doğumun da sezeryan olucak dedi doktorum. Ama ikiz ya diyorum belden uyusturup sezeryqn olsam bayilmasam bebekleri doğduğunda hemen görsem. Yoksa yine tamamen bayılarak mi sezeryan olsam . Bu ara bu kafama takilıyo. 💜💜 belden uyuyup sezeryanda hissediyosun diyenlerde oldu.