Birumutturyasamak Daha çok minik annesi şu anda sana tutunmaya çalışırken o stres o kargaşa o sancılar içinde bırakma bebeğini..ne oldu bilmiyorum evet hepimiz insanız duygularımız var ama bize emanet edilen o minicik kalbi yormamamız lazım zorda olsa..ve bu hayatta herşey bizler için hep bunu düşünüp daha güçlü olup şükürler olsun ki tutunacak dalımız bedenimizde diyip kendimizi teselli etmemiz lazım. Sakinleşmeye çalışın bol bol dua edin dinlenin bişi olmaz Allahın izniyle☘️ Kendinizi üzmeyin dilerim herşey istediğiniz gibi huzurla dolsun🤍