AyseguLena Esin17 aynen banada çok fazla geldi ne alaka yani dedim 🙄 önümüzdeki ay bi gelsinde hem sağlık ocağındakiyle konuşçam hemde kendi doğum doktorumla. Saolasın canım 🥰