Merhaba sevgili arkadaşlar ben 36 haftalık gebeyim erken doğum riskim vardi ve dünden beri kahverengi lekelenmelerim ve sancılarım var geçen hastaneye gittiğimde bir parmak açılma var denmişti sizce doğum başlamış olabilirmi sancılarım bir giriyo bir kayboluyor ill hamileliğin olduğu için pek bilgi sahibi degilim