Pnrss06 Biranne1234 bi sankıncası oldugunu duymadım ama etkisi olmuyo tüyler hormondan aynı sekilde cıkıyo.
Emel38 Biranne1234 ben durdurdum seaslari ..zaten killanma artıyor gebelikle..bebeğimide riske atmaya değmez.
Biranne1234 Emel38 bende tüylerim şuan baya inceldi ama 9 ay boyunca ağda ya dönsem tekrar kalınlaşır diye korkuyorum