Merhaba hanımlar haydi yaptığımız, yapacağımız kıyafet alışverişini paylaşalım, birbirimize fikir olsun 🥰
Ben diyorumki yenidogan iki takım alayim, gerisini hep 0-3 aylık alayim çokça.. 3-6 larıda doğduktan sonra aliriz diyorum yanlışmı düşünüyorum? Siz nasıl yapacaksınızzzz…..