Merhaba arkadaşlar. Öncelikle vereceğim detaylı bilgiler için hepinizden özür dilerim🙏🏻
Perşembe günü regl olmam gerekiyordu. O gün akşam 2 saat kadar lekelenmem oldu, regl olacağımı sanıp ped taktım. Kırmızı başlayıp kahverengine döndü ilk yarım saat. Sonra da su gibi pembeye dönüp aniden kesildi. Pede 1 damla anca gelmiştir. Hep peçeteye sildikçe geldi. Cuma günü hiç olmadı. Cumartesi de 4 saat boyunca hep pembe akıntı şeklinde gelip kesildi. Bir arkadaşımla konuştuğumda yerleşme kanaması olabilir dedi. Göğüs hassasiyeti, yorgunluk, halsizlik ve kasık ağrısı (bu belirtilerin bazılarını regl dönemimde de yaşarım çünkü) dışında bir belirtim olmadığı için heveslenmek istemiyorum. Yarın sabaha kadar regl olmazsam yarın sabah test yapacağım zaten. Ama çift çizgi görememekten de korkuyorum 🥺 Benzer bir durum yaşayanınız oldu mu?