Sezaryen olanların büyük bir çoğunluğu ameliyat sonrasını rahat geçirdiğini 2 3 güne ayaklandığını anlatıyor. Bazı kesim de 10 15 gün sonra ancak toparlandıklarını, çok ağrıları olduğunu söylüyor.
Bir ameliyat herkeste bu kadar uçurum şeklinde olamaz bence. Sancı çekip sezaryene girenler, acil doğum yapanlar, enfeksiyon kapanlar tabii hariç onların durum farklı.
Ama gerçekten sezaryen sonrası öldüm bittim şeklinde bir acı mı oluyor? Ben 4 5 kişiye tanık oldum hepsi ameliyattan sonra yavaş yavaş da olsa ayağa kalktılar öyle ağrıdan ölmediler.
Ben bu güne kadar en çok böbrek ağrısı çektim ağlatmıştı. Ama sezaryenin bundan daha çok olduğunu sanmıyorum.
Olanlar yazabilir mi yanılıyor muyum?