Ben özelde Murat Şenol a gidiyordum normalde ama doğumu devlette yapmayı düşündüğüm için Samet beye randevu aldım ikinci aydan beri gidiyorum aynı Murat Şenol gibi ilgileniyor ben çok memnun kaldım. Herşeyi soruyorum bıkmadan cevaplıyor açıklayarak anlatıyor tavsiye ederim