Benim üniversite arkadaşım kardeşiyle aynı gün doğmuştu hemde normal doğum olarak😂 ama hiç mutlu değildi her şeyde ortak olduğumuz gibi doğum günümüz bile aynı onda da özel değilim diyordu. O yüzden bence cocuklarınızn doğum günleri kendilerine has olsun hazır sezeryan olacaksınz.