Babyshark bebek benim siyatik sinirime baski yapiyor belim iptal topalliyorum zar zor yardim alarak yuruyorum. Doktora sordum doguma kadar caresi yok dedi.
Aglaya aglaya da olsa acilma icin yuruyus yapiyorum, pilates topuna oturuyorum ama yer silme comelme gibi hareketleri yapamiyorum.
Sonuc olarak da hic acilmam veya sancim yok zaten. Cok canim sıkkın cunku bebek normal dogum pozisyonunda ama ben bel agrisindan hareket edemedigim icin ona yardimci olamiyorum gibi geliyor