irorkay Kızlar çok merak ediyorum burada hani hep tahminler yapılıyor yaptırıyoruz ya. Tahmini tutmayan oldu mu ısrarla kız ya da ısrarla herkes erkek demesine rağmen 🤣
Sermec27 irorkay bana @Gulsen4224 10 haftada erkek demişti 13 te kız dedi bir de bir arkadas vardı dolunaydan önce sonra gibi bir seyler vardı o da erkek demişti oğlum olacak Allah nasıp ederse 🤲 🥰
Limonumm irorkay banada gülsen bakmıştı 10.haftada erkek dedi 13.haftada kız dedi bakalım 17.haftada belli olacak doktorum 13.hqftada kıza benziyor demişti ☺
irorkay Sermec27 anlsdım hani bazen atıyoruz herkes erkek diyor ya da kız sonradan değişen oldu mu acaba böyle, 🤣 Merak ettim
[silindi] irorkay evet canım hepsi erkek dedi bütün takvimlerde erkek çıktı ilk gebeliğimden de tamamen farklı oldu bu o yüzden baya alışmıstık erkege ama kız oldu 😂
Sermec27 irorkay valla bilmiyorum ki son adet tarihibe göre mi bakıyordu dolunaya göre bir seyler falan diyordu erkek demişti bana 🥰