Ebrfth Kızlar doktorunuz 19.haftada alttan muayne istedimi varmı aranızda bu durumu yasayan altan muayne için erken değilmi sizce
SerdarTemel Ebrfth annem ve kayınvalidem beni bu konu da çok uyardılar hemen alttan muayene yapılmaz diye eğer kanaman falan yoksa neden yapıyor ki
Ebrfth SerdarTemel bende anlaamadım kanamam yok sancım yok birz anlamsız geldı ama neden diye soramadm bile çok kalabalıktı yarın gel dedi gitmeyi düşünmüyorum
Cansu_Mucizem Ben Almanyada yasiyorum burda ilk aydan itibaren hep altan muayene ediyorlar simdi 17 haftaligim
Tugbaumit 30+4 deyim hiç altyan muayene olmadım yani doktorum talep etmedi ama hamilelikten hamileliğede değişir yani doktoruna güveniyorsan sıkıntı olmaz