kubrakokcan Kızlar hamilelikte vücudunda egzama çıkanınız var mı ? 13. Haftamızdayız kollarımda egzama çıktı gittikçe büyüyor. Kaşımamaya çalışıyorum , ama ona rağmen büyüyor. Hamilelikte egzama çıkıpta krem falan kullanan var mı. Ne kullandınız 😬
Bsmlh kubrakokcan canım dr görüş mutlaka bu mantara kullanılan travazol egzamada çok etkili zaten netten bak deri kremi diyede geçer
Mores kubrakokcan önceden vardı cildiyeden kortizonlu karışım bir kremle üstesinden gelmiştim. Gebelikte parmaklarımda çıktı 20.haftalara doğruydu. Doktorum Bebekle alakalı sıkıntı olmaz nemlendirici sür artarsa cildiyeye git dedi. Deterjan kullanımıma dikkat ettim nemlendirdim (bioderma ile )çok azaldı. Sizinki kolmuş cildiyeye gitmekte fayda var. Çok geçmiş olsun