Gd1992 Kızlar sutüm hep az dıyordm yapmadıgım sey kalmadı emzırme danısmanlıgı tarafından onerılen mayya ve cay varmıs onları denıcm alıcam eger olmlu sonc alırsm szlerede blgı verırım
mom6565 Gd1992 canım kullanmadım ama bende aldım doğumdan sonra kullanmak için baya ise yarıyor diyorlar humana sitili tea diye bir çay birde yani da rezene çayıda iç sabah öğle aksam çok ose yarıyor dediler
Lilakus Gd1992 emzirme danışmanı Dilruba hanımın çayı var ondan memnun kalan çok kişi var bakabilirsiniz
mom6565 Gd1992 benim bahsettiğim cayın markası humana stili tea diye bir çay herkes çok memnun arastir istersen zaten aktarcilarda vardır 1 gün içinde süt oluyormuş göğüslerde
Gd1992 mom6565 O mağazalarda da var canım görüşte ebebekte falan onun çok şekerli olduğunu söylediler o yüzden denemedim yani
mom6565 Gd1992 Ewet canım şekerli biraz ama aman aman şekeri yokmuş dediklerine göre yinede sen bilirsin ınslalh sütünde artış olur
Gd1992 Lilakus bende o caydan bhsedıyorum cnm sıparıs verıcem ınsallah bayadır arastırıyorum ıns bnde memnun kalırım