MaryVenus Merhaba arkadaşlar, kanda pozitif sonucunu alinca kadın doguma ne zaman gitmeliyiz sizce. Su an 4 bucuk haftalık. 6,5 haftalik oldugu zamana denk getirip randevu aldim. Tavsiyeniz nedir?
AsenaEmre MaryVenus iyi bir zaman sağlıklı bir gebelikse kese gözükecektir ama kalp atışını duymaya bilirsiniz iki hafta sonra birdaha gel diye bilir doktor
Merinosunannesii MaryVenus aynen 6. Haftanın ortasında 7 gibi git hem kalp atışını da duyarsın hayırlısıyla🥰
MaryVenus AsenaEmre Evet saglik ocagindaki hemsire de boyle soyledi. Hic gitme martin ilk haftasi git hem kalp atisi dinle hem kese gor dedi. Bana da cok gec geldi. 1 ay beklemek zor.
MaryVenus NefesDeniz Ben de gitmek istiyorum aslinda. Covid doneminde eli bos donerim diye gitmiyorum. Yani kese gorunuyormus ici gorunmuyormus erken gidildiginde. Sizde nasil oldu?
MaryVenus Merinosunannesii 19 subata aldim. Tam 6 bucuk hafta oluyor. Ideal mi sizce. Istedigim doktora tam o tarihte buldum.
Merinosunannesii MaryVenus sen ne zaman istersen o zaman git ideal diye birşey yok canım ben öğrendiğim gibi gittim maalesef fazladan muayene parası vermiş oldum 7+1de duydum kalp atışını bilseydim 5 haftalıkken gitmezdim ama şöyle birşey var kimisi kalp atışını 6 da duyuyor kimisi 7 de kimisi 8 de bilemem kesin duyar mısın 6 haftalıgın ortasında ben 7 de duymuştum 7 de duyamayan da oluyor 6 da duyan da
NefesDeniz MaryVenus Ben sonucumu doktoruma göndermiştim hemen randevu verdi. Doktora gittiğimizde 5+3 olduğunu öğrendik zaten :) Kesede göründü hattaaa ikiz olduklarıda yani iki keseyide gördü doktorumuz🐣 Ben sonucu alınca bekleyemedim açıkcası en azından bi doktor görsün belki söyleyeceği bişi vardır vs diye
Gigy MaryVenus randevu zamanınız ideal bence ,keseyi görürsünüz belki kalp atışı da duyarsınız ben o zamanlar duymuştum,herkesin farklı tabi ☺️
ikizgebe MaryVenus canım normalde hemen gitmeyi öneriyolar dış gebelik mi kese rahimde mi diye. Ama randevu bulamadıysan o hafta güzel bi hafta ben 6 haftalıkken kalp atışlarını duymuştum. Tabi bu cihaza göre değişebiliyo.
MaryVenus ikizgebe Ben hemen gideyim dedim ama birak kesenin icini, keseyi bile goremez doktor dediler.
Simge16 Ben 5. Haftamda gittim keseyi gördüm 1 hafta sonra kesenin dolu olduğu belli oldu. 8. Haftamda da kalp atışı dinledim
MaryVenus Simge16 O halde hem kese hem de icini gormek icin 6 bucuk ideal gibi. Covidde cok da ard arda gitmek istemiyorum cunku.
Nilhlp MaryVenus ikizgebe’nin dediği gibi ben de öğrenir öğrenmez hemen gitmiştim çünkü dış gebelik mi değil mi öğrenmek lazım nolur nolmaz. Bir de kullanmaya başlamanız gereken ilaçlar var bunları da öğrenmeniz gerekir.
Tugceonur MaryVenus bende 6+5 de öğrenmiştim gebe olduğumu kese ve bebek gözükmüştü beta hcg 12.000 çıkmıştı ama inşallah sağlıkla gelsinler
MaryVenus Tugceonur kalp atisini da alabildiniz mi? Cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin🤗 Benim kasık agrim ve yerlesme kanamam olunca kostum doktora reglinin gecmesini filan bekleyemedim.
Tugceonur MaryVenus Kalp atışını 8 de gösterdiler dinletmediler enerjisini çok yükseltir dedi doktorumuz yormayalım dedi çok şükür 32 haftalık olduk inşallah darısı sizin başınıza 🦋