Kızçeler merhaba, ben daha dört buçuk haftalık gebeyim. Gebeliğin ilk 12 haftasında saç boyama pek önerilmiyormus. Ben de bu yüzden erteledim. Sizlerin tavsiye ettiği doğal saç boyaları var mı? Şayet varsa bu dönemde boyayabilir miyim? Yoksa yine de ilk 3 ayın geçmesini bekleyeyim mi? Sevgiyle🦆