Kızlar üç gün önce sezaryan Doğum yaptım kanamam durdu gibi günde üç dör defa çok ufak pıhtı düşerdi oda yok gibi artık bu normal mi bir de bana ebe karnımı bastırmamı söylemişti ilk iki gün bastırdım ama bıraktım artık bastırmayı korkuyorum içerde bir zarar oluştururum diye ne yapmam lazım bana ne yapmam gerektiği ile ilgili olması gerekenleri söyler misiniz