Sermec27 Bebegimibeklerken1 değil canım ilk oğlumda kese fasulye şeklindeydi ikinci oğluma hamileyim kese bildiğin yusyuvarlaktı hatta ben kız mı ki acaba dedim erkekmiş 🥰
merveklyc Bebegimibeklerken1 Sürekli değişiyor kese şekli benim yusyuvarlaktı sonra fasulye oldu şimdi daha değişik bence doğru değil 🙈
merveovunc Bebegimibeklerken1 kesenin oval kısmı ve sivri tarafı oluyor onlara gore o da 6. Veya 7.hafta kesesinde belli oluyor