Merhaba, 4′üz öğrencilerimiz var, 20 yaş, normal yolla hamilelikmiş, baba şu an işsiz o zamanda öyleymiş(yani annenin pek fazla beslenme vs dikkat edebilmiş olduğunu düşünmüyorum). Diyarbakır dicle uni tıp fakültesinde takip edilip doğumları gerçekleştirilmiş sağlıklı bir şekilde ve şu an 8. sınıftalar. Eğer gitmediyseniz bir de oraya görünmenizi tavsiye ederim ,inşallah hepsini sağ salim kucağınıza almak nasip olur.