Selam arkadaşlar 4 hafta 6 günlük hamileyim ani hareketler yapmamaya çalışıyorum fakat az önce yattığım yerden yastığımı düzelteyim derken felaket bi ağrı girdi çok korktum geçen hafta doktora gittik daha çok yeni göremem 10 gün sonra tekrar gel dedi doktor bu cuma randevum var böyle sıkıntılar yaşayan var mı?