Civcivcikannesi Yengem yapti gayet memnun. Kolay kolay sezeryan yapmiyolar. Odalar tek kisilik. Kendi yataginda doguruyosun yatak çatala dönebiliyor yani. Dogumhaneye gitme gibi bisey yok.
Estaner88 Doktor seçemiyorsun sanırım kim denk gelirse dimi bende çok tereddütteyim bi aklım o hastanede bi özelde hangisinde yapsam diye koronoda var oda tedirgin ediyo