Bende 36+3 haftalık hamileyim. Bu hafta ellerim şişmeye başladı parmak eklemlerim acıyor sanırım ödem oluyor ama en çok geceleri gündüz geçiyor 😊Hareketsiz kalmakla alakalı sanırım .Bir de tabi insan daha ağırlaşıyor çünkü bebek büyüyor yatmalar kalkmalar biraz daha zor olmaya başladı😊Tuvalet sıklığı aynen devam etmekte🙈