Kızlar 33 haftalık hamileyim ve yaklaşık 3-4 haftadır inanılmaz derecede kaşınıyorum. Çatlama kaşıntısı değil bu, bacaklarım, ayaklarımın altı, avuç içlerim, kollarım yani kısaca tüm vücudum da bir kaşıntı. Herhangi bir sorunum da yok başka. Herşeyimiz çok normal fakat kaşıntı da benim gece uykularımı kaçırıyor çok huzursuzum. Bu durumu yaşayan ve önerisi olan var mı ?