Herkese merhaba. Doktor kontrolüm gerçekleşti lakin tatmin olamadım burdaki anne adaylarınada tecrübelerini sormak istiyorum. İlk trimester döneminde olan kanamaların sebebi nedir bilen var mı? 10 haftalık gebeyim,ilk kez kanamam gerçekleşti. Sebebini bilemediklerini söylediler. Bebek iyi,kalp atışını duydum. Lekelenmelerim hala az az kahverengi olarak oluyor. Normal bir şey mi sizler yaşadınız mı?