sacmalamakizim Biz eşimle 3 ay icin de evlendik ve ilk gece hamile kaldım şu an tam 11 haftalığım evliliğe alistim derken hâlâ hamile olduğuma inanamıyorum 😂 benim şimdi çocuğum mu olacak diyorum 😀 benim gibi bunu yaşayanlar var mı acaba ?
Mom8 sacmalamakizim yani benim öyle olmadı ama aradan bir yıl 2 ay falan geçmişti ama bunu bile yaparken 40 kere düşündük şok olurduk valla ilk gece olsa çünkü evlendikten sonraki bir yıl komple şehir şehir gezdik hepsi kalırdı😬😬
Nuray23 sacmalamakizim bizde 6 ay sonunda istemistik istemeye basladiktan 6 ay sonra nasip oldu yani evliligimizin 1. Senesinde😊 psikoloji olarak da kendimizi istedigimize emin olarak hazirladik. Oncesinde de 4 senelik sevgiliydik onun harici universitede de arkadastik😂 bizim tuhafimiza giden de universiteden bu gunlere geldik ve bizim cocugumuz olcak cok garip degil mi filan diyoruz arada bir. Allahim isteyen herkese nasip etsin. 💕
mommy_bee sacmalamakizim 4 yıl düşünmedik evliligin de tadını çıkardık. Cocuk konusunda korkularım vardı ama simdi heyecanla bekliyorum. Önemli olan teslimiyet bence. Siz de umarım ebeveyn ve es rollerini dengede tutabilirsiniz. Cocuktan sonra evlilikte zorlanmalar oluyor tabiki ama eşiniz destekleyici biriyse siz de iliskinizi ihmal etmemeye özen gösterirseniz hem mutlu bir cift hem de mutlu ebeveynlik yasayabilirsiniz. Cevrenizden de destekleyen olursa birbirinizle özel zaman gecirin cocuklar hakkında konuşmadan sadece flört eden bir cift gibi. Boylece iliskiniz sadece anne babalık icinde ilerlemez karı kocalık ile de devam eder. Iki duyguyu da yaşarsınız.
sacmalamakizim Mom8 ben istemiştim olmasini ama belki hemen olmaz çünkü enfeksiyon var diyordum olmuş bile iyi ki de olmuş ama evlilik de ani olunca tuhaf geliyor insana.
Mom8 sacmalamakizim yani tabi isteyince ayrı ama evlilik içinde eşler birbirini bir süre daha tanımalı diye düşünüyorum çocuk başlı başına çok önemli bir sorumluluk eşimle 5 yıl sevgiliydik öncesinde evlilik içinde daha başka bir adam muhtemelen oda benim için öyle düşünmüştür
Seymatt Benim de aynen böyle oldu 4. Ay aman hemen olmaz derken ilk korumasız ilişkide oldu 🤣 ben şok. İyi ki de olmuş
Nurov Bizim iki yılın sonunda oldu, o zamanlar çok ağladım sızladım olmuyo diye sonra gördüm ki Allah hayırlı zamanda veriyo şehir şehir gezdik eğlendik tadını çıkardık evliliğin, iyi ki de şimdi olmuş diyorum♥️ Yine de Allah kimseye ararmasın🤲🏻
sacmalamakizim Mom8 biz de 3 hafta kadar konustuk zaten daha önce de tanisiyorduk ama sohbet etmedik kısmet işte 😊 hayirlisi böyleymiş canım 😊
baby_mama Ben evliliğe 1 yılda falan anca alışmıştım, ki 4 yıllık sevgilimdi 😄 Çocuk için 3 sene bekledim yaa cesaret edemedim, fazla ince düşünüyorum galiba ondan 🤷🏼♀️😄 akışına bırakmak en iyisi, bebekler gelecekleri zamanı biliyorlar.
sacmalamakizim mommy_bee benim korkum yoktu kendimden emindim ama bunu yasamadan bilemem tabii ki anneliğin de zorluğu vardır ki eşimle iyi anlasiriz kendisi 1 sene sonra olsun dedi ama nasip de olmasi varmış demek ki ben anne baba olmayı ve eş olmayı başarabileceğimizi düşünüyorum ki zaten iyi bir eşiz Allah bu mutluluğu herkese tattirsin anne baba olmayı 😊🌸
mommy_bee sacmalamakizim ne güzel bence mutlu bir aile olacaksınız. Bebeginizle dogduktan sonra cok güzel bir bağ kurarsınız. Mutlulugunuz daim olsun.
ExcitedMom sacmalamakizim evlendim son adetimi balayında oldum hamile kalmışım evime alışamadan hamilelik derdi sardı çok iyi anlıyorum ama 5 aylık oldum insan herşeye alışıyor hele tekmeleri hissedince 😊
umyahsn1010 sacmalamakizim biz9yıl sonra evlendik. İki hafta sonra bi kere adet görüp bida görmedim. Zaten isteğimiz doğrultusunda olan bişey. Çok şükür. İnsana tuhaf geliyor hamile olmak çok güzel bişey çok güzel Bi his Allah bilir bebeğimizi kucağımıza alacağımız zaman ki mutluluk nasıl bişeydir. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşaAllah. Hamile olanlara da hayırlı sağlıklı doğumlar inşaAllah 🤗🙏
sacmalamakizim umyahsn1010 çok tesekkür ederim amin Allah size de hayirli saglikli dogumlar nasip etsin 😊🌸